marți, 3 ianuarie 2012

Let's Rock

    Foarte rar mi se intampla sa aleg sa port lucruri care nu ma reprezinta,asta am crezut mult timp si despre pantalonii de piele: ca nu ma regasesc purtandu-i ,pana cand am inceput sa caut o pereche care sa nu semene in nici un caz cu colantii,de care sincer m-am saturat sa-i vad la tot pasul.
Curios a fost faptul ca nu gaseam in magazinele la care m-as fi gandit eu si stiti unde i-am vazut pana la urma : la Orsay ,un magazin un pic cam clasic din punctul meu de vedere.
    Sacoul il pastram in dulap de ceva timp pentru ca,atunci cand l-am cumparat avea ceva in croiala lui care nu ma multumea :ceva,nu stiu ce.





 Recunosc ca nu a fost o zi deloc calduroasa,incercam sa-mi ascund mainile pe unde puteam


Pants: Orsay
Blazer/Sacou: garderoba personala ( brosa si cerceii)
Shoes/Pantofi: Zara
Blouse/Bluza: Bershka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu