joi, 5 ianuarie 2012

Color of change, green


   Probabil ati observat si voi ca afara 'a venit primavara' ,asa ca nu intamplator am ales sa port o fusta verde  pentru o zi calduroasa de ianuarie , procurata de curand, la reduceri, de la Mango.
M-am hotarat ca ar fi frumos sa asociez cu fusta acest cardigan , primit cadou de Craciun de la prietenul meu si acest guleras a carui culoare ma incanta cromatic foarte mult. Despre poseta pot spune ca am doar amintiri placute pe cand pierdeam ore in sir la cumparaturi cu prietena mea draga ,Georgi .
Poate cel mai dragut lucru din partea prietenului meu a fost (pe langa cadou)faptul ca a acceptat ,fara ezitare sa-mi faca aceste fotografii.( multumesc Razvi )



H&M Cardigan,  Bershka booties, Mango skirt, New Look socks


Cu drag ,Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu