duminică, 23 octombrie 2011

Colectia Couture 2012 by Agnes Toma

      Lansarea online a colectiei Red Passion a designerului Agnes Toma a  avut loc pe 14 octombrie la Palatul Ghika in cadrul  Galei  Eva.ro.10 ani
Haine elegante, accesorizate in consecinta  au putut fi apreciate in cadrul acestui regal eveniment ,iar vedetele precum Andreea Marin si Stefan Banica Jr.,Catalin Maruta,Giulia Nahmany, Dana Savuică au raspuns afirmativ la invitatia de a participa la aceasta gala.








 


Agnes Toma ne-a incantat cu o colectie plina de eleganta si foarte feminina, veti vedea toate acestea in cele ce urmeaza















Designer,models and the make up artists
 BACKSTAGE
Atmosfera din spatele scenei a fost una usor aglomerata,designerul  emotionat si  cam indecis in privinta unor detalii legate de make up,dar in esenta am obtinut un joc de umbre si lumini cu linii fine de tus, iar buzele le-am colorat cu rosu-grena .
La acest eveniment am fost sustinuta moral de colega mea Dana A cu care am format o adevarata echipa
Make up artist Anca Ivan
                       


make up: Anca Ivan

make up: Anca Ivan


make up: Anca Ivan

make up :Anca Ivan


make up :Anca Ivan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu